-
Πρόσφατα άρθρα
- Πρόγραμμα Ενδοσχολικών Εξετάσεων Μαΐου- Ιουνίου 2024
- Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024
- Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού
- Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2023-2024
- Επιτυχόντες Πανελληνίων εξετάσεων 2023
Πρόσφατα σχόλια
Ιστορικό
Η Αλλαγή
Σαν σήμερα
21/5/: Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Ποικιλομορφίας για τον Διάλογο και την Ανάπτυξη
- Σχετικές αναρτήσεις
Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση σχετικά με τις απουσίες μαθητών/τριών λόγω COVID-19, για το σχολικό έτος 2023- 2024
Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού
Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2023-2024
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2023-2024
Επιτυχόντες Πανελληνίων εξετάσεων 2023
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιτυχόντες Πανελληνίων εξετάσεων 2023
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.
Από τις 28 Ιουνίου 2023 και ώρα 07:00 έως και τις 07 Ιουλίου 2023 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2023-2024.
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.
Δράση του ΓΕΛ Αυλωναρίου με θέμα “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”
Στο πλαίσιο του «Συλλογικού Προγραμματισμού – Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας: “Διοικητική λειτουργία” με άξονα “Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση”», το Γενικό Λύκειο Αυλωναρίου υλοποίησε κατά τη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς σχέδιο δράσης με τίτλο “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”.
Όπως συχνά λέγεται, το σχολείο αποτελεί το δεύτερο σπίτι των μαθητών, στο όποιο περνούν μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς τους. Δεν αρκεί να είναι απλά και μόνο ο χώρος διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οφείλει και πρέπει να είναι επίσης ένας φιλόξενος και φιλικός χώρος έκφρασης και δημιουργίας, που θα ενισχύει την όρεξη για μάθηση καθιστώντας την παραμονή των μαθητών ευχάριστη και εποικοδομητική.
Με βάση τα παραπάνω, οργανώθηκε και υλοποιήθηκε προσπάθεια αισθητικής αναβάθμισης και αξιοποίησης διάφορων χώρων του σχολείου. Ταυτόχρονα, αναδείχθηκαν καλλιτεχνικές και δημιουργικές κλίσεις, καλλιεργήθηκαν επικοινωνιακές και συνεργατικές δεξιότητες, ενισχύθηκαν οι διαπροσωπικές σχέσεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.
Ακολουθούν τα έργα που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας στο πλαίσιο της συγκεκριμένης δράσης.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση του ΓΕΛ Αυλωναρίου με θέμα “Ας ομορφύνουμε το σχολείο μας”
Σχέδιο Δράσης: «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων»
Με δείκτη την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στη διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση των μαθητών, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας Σχέδιο Δράσης με τίτλο «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων». Οι μαθητές όλων των τάξεων έχοντας ως εφαλτήριο τα σχολικά τους εγχειρίδια και την προβλεπόμενη ανά τάξη διδακτέα ύλη, προέκτειναν τις γνώσεις τους εμβαθύνοντας στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και συνδέοντάς τα με την πραγματική ζωή, στο πλαίσιο πάντα της βιωματικής, διαφοροποιημένης και ομαδο-συνεργατικής διδασκαλίας. Επίσης, τους δόθηκε η δυνατότητα να αναπτύξουν ολόπλευρα την προσωπικότητά τους καλλιεργώντας τις κοινωνικές / γνωστικές / ψηφιακές δεξιότητες και τα ταλέντα τους. Τέλος, προσέγγισαν διαθεματικά τις διδακτικές ενότητες και ανέπτυξαν μια σχέση διαλεκτική τόσο μεταξύ τους όσο και με την εποχή – κοινωνία των εκάστοτε αντικειμένων μελέτης (λογοτεχνικών έργων, φιλοσοφικών θεωριών, ιστοριογραφιών κ.τ.λ.). Ακολουθούν ενδεικτικές εργασίες των μαθητών από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο Δράσης: «Ζωντανεύοντας τον κόσμο των βιβλίων»
Εφαρμογή Kahoot
Χρήση της εφαρμογής Kahoot στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης στη Β/θμια Εκπ/ση με συμμετοχή των μαθητών της Α’ Λυκείου στο μάθημα “Εφαρμογές Πληροφορικής”.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εφαρμογή Kahoot
Το μιρολόγι της φώκιας
Το τελικό προϊόν της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με θέμα “Η ψηφιακή ανάγνωση στη Β/θμια Εκπ/ση”.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το μιρολόγι της φώκιας